Mitt perfekta lilla kaos...

Skrik o panik!

Publicerad 2010-06-17 21:36:37 i Vardagligt,

Jesus vilken dag!
Liten blir ju hur speedad som helst av att gå på dagis...
Han är helt galen *skratt*

Men idag tog tröttheten över, det märkte man!
Han har liksom knappt haft någon styrsel i kroppen idag.
Bara varit klantig o inte orkat lyfta på fötterna.
Detta resulterade ju givetvis i ett antal ordentliga vurpor, tårar till tusen o mycket "bär mig"...
Den lite större var också på sitt bästa humör idag!
Så klockan 17 satt hon i soffan o grät för att hon va tvungen att duscha o liten sprang runt o va ledsen för att han va tvungen att bada!
Jösses!!!
Som tur va klarade både jag o mannen av att se det komiska i allting o skrattade gott åt dom...
Härligt när man är på det humöret=)
Mer av sånt tack...

Som ni ser trixas det fortfarande en del med designen, men jag vet inte...
Rosa o lila, visst det är fint...
MEN...lite väl "inte mig" tror jag...
Ska se om jag vågar be om några ändringar till utan att hon stryper mig=)

Nä, nu ska jag ut o packa bilen...
Va ska hon göra, kan man fråga sig??
Ja det kan ni fråga er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela