Mitt perfekta lilla kaos...

Va nog lite trött igår...

Publicerad 2010-06-11 10:18:13 i Vardagligt,

...vaddå imon är det helg??
Ja gud, ibland har man inte huvudet me sig=)
Men ikväll är det ju helg, så hälften rätt där...

Sitter på jobbet nu o tittar på klockan.
Konstigt nog har det bara gått 5 min sen jag kollade sist!
Varför är det alltid så?
De absolut värsta dagarna att jobba på är: Tisdagar o Fredagar!
Tisdagar endast för att klockan går apsakta, man är alltid trött o det är inte ens i närheten av att bli helg snart.
Fredagar för att man gör ingenting annat än o kollar på klockan o undrar när man får gå hem igen.
Jag slutar ju lite tidigare på fredagar med o då blir det nästan ännu värre.
Det är precis som att jag tror att jag ska missa när klockan slår "hemgång" *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela