Mitt perfekta lilla kaos...

Det blev en dag av shopping!!

Publicerad 2010-03-07 17:27:14 i Vardagligt,

Verkligen min favorit syssla (nix)
Men me tanke på hur mycket kläder jag slängt de senaste 6 mån så var det tvunget att fyllas på lite.
Nu är det inte i min garderob jag rensat mest, utan i mannens.
Så det är han som fryser=)
Känns gott, in med det nya o ut med det gamla.

(för någon vecka sedan)
(jag)
Jag beställde lite kläder ifrån HM men jag va osäker på din storlek så vi får göra en beställning till.
(han) Jaha, men jag tror inte att jag behöver någonting?! Så det gör inget!
(jag) Nja, det kanske finns lite som du behöver?
(han) Nä, jag tror inte det? Vad skulle det va menar du?
(jag) Kanske nya shorts till sommaren? Underkläder?
(han) Näee, jag köpte ju nya förra året.
(jag) Oj va dom nya?
(han)
Vilka?
(jag) Skit samma! Säg bara vad du har för storlek så fixar jag ett par likadana som du hade.
(han) Hade?
(jag) Sa jag det?

=)

Gammal kärlek kostar ALLTID eller va hette det nu? *skratt*



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela