Mitt perfekta lilla kaos...

Framtiden o magont!

Publicerad 2010-03-09 21:54:04 i Vardagligt,

Kanske är det det ena som orsakar det andra?? =)
Nä, har fasen haft ont i magen hela dagen!
Vet i tusan va det är!
Vilken sida sitter blindtarmen på?
Måste googla detta sen tror jag!
Eller så är det den "roliga veckan"
Fast med spiral är den veckan rätt kul ändå faktiskt.
Oj tänker man, nu va det dax igen, va det därför jag va sur igår?
Tre dagar senare: oj är det slut nu? va det verkligen lönt?
=)
Lite skillnad mot innan!
Det ända är väl att det inte är riktigt i ordning än!
Men SKIT SAMMA!!!
Det va ju inte det här jag skulle skriva om egentligen=)

Framtiden, mina vänner!
Sitter o glor (som varje år) på utbildningar nu!
Den enda skillnaden just det här året är
1. jag är INTE gravid
2. Jag har inte barn jag fortfarande ammar
3. jag är redan trött på jobbet efter ja, va kan jag ha jobbat? några månder sen mammaledigheten?

Jag har tre alternativ!
Mitt förstaval ligger i en stad långt bort.
Mitt andra val ligger i en stad jag inte vill plugga i.
Mitt tredjeval (som jag egentligen) vill mest, är dyrt o inte beviljat csn lån!
Så vad göra?
Ska man välja en "sämre" utbildning för att kunna plugga närmare hemma?
Ska man följa magkänslan o ta det "riktiga" pluggandet först o det dyra till våren/sommaren när man ändå är ledig ifrån det "riktiga" pluggandet?
Svårt det där!
Tycker det är dumt nu med att man måste rangordna sina alternativ, när man söker via studera.nu.
Kommer du in på ditt första val så får du ju aldrig se hur du låg till på ditt andra eller tredjeval?
Fast det kanske är meningen att man inte ska vilja se det?
Man kanske ska vara överlycklig för att man fick sitt förstaval?
Betyder det isf att jag borde sätta mitt andra o tredjeval lite högre upp än mitt första?
JAG BLIR GALEN!
Går nog o lägger mig istället=)
Ingen som har nåt bra boktips förresten?
Är så sugen på att läsa nåt riktigt bra, va längesen!
Har läst allt här hemma om o om igen=)
Är allätare (nästintill) när det kommer till böcker!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela