Mitt perfekta lilla kaos...

Friskförklarade!!!

Publicerad 2010-03-02 13:30:04 i Vardagligt,

Ingen kan vara gladare än jag just nu!
Vi är friska, barnen ska till skola o dagmamma imon, o ännu bättre, lyssna nu:
JAG SKA FÅ GÅ TILL JOBBET!!!!
Hur många gånger yttrar man den meningen då??
O speciellt när solen skiner?
Känns ovant o konstigt.
Vi får hoppas den känslan håller i sig ända till fredag.

Vi överlevde smulpajen igår o idag ska vi ta det ett snäpp längre=)
Vi ska göra vit kladdkaka.
SMASKENS!! (får vi hoppas)
Jag är ju ingen höjdare på det där som ni kanske vet, men baka är nog den mest perfekta sysselsättningen när man är sjuk.
Det underhåller sega o uttråkade barn samtidigt som det får dom att hålla tyst o säga "Mmmm" en stund senare.
TOPPEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela