Mitt perfekta lilla kaos...

HuaH, vilka dagar det har varit!

Publicerad 2010-03-26 13:48:16 i Vardagligt,

Vet knapt vart jag ska börja!
För att slippa världens inlägg så gör jag en lista:

1. Bilen är inne på lagning, tro det eller ej. MEN dom såg väldigt skeptiska ut så vem tusan vet vi kanske letar ny (i panik) i nästa vecka. KUL!! (eller...ja jag vet inte)

2. Barnen är klippta! Pelle liten ser ÄNTLIGEN ut som en liten tuff kille=)

3. Mannen skulle jobbat sitt första pass igår, men pga av tråkiga omständigheter blev det aldrig av. Mina tankar går till er...
4. SOL SOL SOL...o värme....våren kom igår!! Som jag har väntat...

5. Basse o hennes vänner bestämde sig för att gå till coop igår o handla godis.(vårkänslor?) UTAN att säga nåt till oss!!!!!
Behöver jag säga att hon INTE går så långt idag? =)

6. Våra deklarationer kom idag!!! Vi satt här vid lunchen o öppnade dom samtidigt, KUL! Ännu mera roligt är att det va ett glädjande besked för oss BÅDA....Hur ofta händer det då?? YES säger jag...brännan är nära, jag kan nästan ta på den!!!!=)

7. Maria har ÄNTLIGEN hittat hit!!! Som jag har väntat=) Det tog 2 hela dagar. Men hon skyllde på att hon hade haft mycket att göra, så hon är förlåten=)

8. Liten va på sin första teaterföreställning idag. *hihi* han é så stor!!

O idag är det helg mina vänner!
HÄRLIGT!!
Jag kanske åker på att jobba imon dock...
Det är surt men jag kände mig tvungen att erbjuda mig me tanke på hur mycket vi har att göra.
Så får jag ett sms innan klockan 16 idag så blir det jobb...annars inte!!
Mobilen har varit tyst än så länge vilket jag också hoppas att den fortsätter me=)

Dagens kommentar: "Happy I could help"
(du vet vem du är=) o nån kommentar behövs inte. Men vi kan väl säga såhär: Du står i skuld just nu
*hihi*

Kommentarer

Postat av: tu amor

Publicerad 2010-03-26 14:28:24

ska nog allt se till att bli skuldfri lite senare hjärtat mitt!=)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-26 15:52:35

Nämen vem har lärt stor att gå till affären utan tillåtelse tro. hmr

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela