Mitt perfekta lilla kaos...

Jaha, där kom det...

Publicerad 2010-03-26 16:14:33 i Vardagligt,

...smset alltså.
Jobb imon, KUL!!!
Är det verkligen tillåtet att vänta så in i det sista, ja menar va är klockan?
16:05...
F*n va hon ska få imon=)

Ikväll blir det mat med lillebror o gurkan!
Ska bli roligt!
Passar även på att utnyttja han lite som barnvakt medans vi åker o solar.
Någonting ska man väl få tillbaka när man bjuder på middag, eller?=)

Är på så jäkla gott humör idag!
Kan inte riktigt avgöra om det beror på deklarationen eller om det är att mamma & pappa snart kommer hem!
Gud va tomt det är utan dom...
De kommer jag ju ALDRIG att erkänna så dom hör det dock=)
Den här veckan har liksom segat sig fram.
Jag saknar att höra hur hon har sovit, vad hon åt till frukost, hur mycket pappa snarkade inatt o va grannarna hittat på ( deras grannar hittar alltid på så mycket roligt. Sånna saker som får en själv att framstå som ett rent geni *skratt*)
KOM HEM NU!!!!
Det är inte ni som ska flänga land o rike runt; det är vi.
Det är ni som ska sitta hemma o uggla, undra när jag kommer ringa o säga att vi är framme, ta emot det ångerfyllda samtalet 2 dagar försent för att jag glömt er, mata våra katter o ta hand om vårt hem, handla mat o små städa huset innan vi kommer hem igen, sånt ni brukar göra.
Jag gillar inte alls det här med ombytta roller. INTE!!
Detta får inte bli en vana, NIX=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela