Mitt perfekta lilla kaos...

Lustigt!

Publicerad 2010-03-01 10:04:15 i Vardagligt,

Man gör ett (ETT, mina vänner) inlägg om melodifestivalen o genast har man 8 nya kommentarer ifrån helt okända människor här!!!
Det är lustigt hur folk hittar hit när ingen jag känner ens vet att jag bloggar!
Trodde jag va själv här=)

Något annat som då rakt inte är i närheten av lusigt är att basse spydde igår.
FASEN!!
Jag som trodde vi va friskförklarade!
Så nu sitter jag här.
Jag får inte komma till jobbet med tanke på risken att smitta ner dom andra, internet är segt, kylen är tom, det snöar (IGEN) o jag som trodde jag var rastlös i går klättrar mer eller mindre på väggarna nu!
Klockan är 10:00, hur i hela friden ska jag överleva till kvällen?? =)

Hörs om en stund eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela