Mitt perfekta lilla kaos...

"Melodifestivalskvällen"

Publicerad 2010-03-14 09:21:18 i Vardagligt,

Ja dottern o hennes kompis blev nöjda med kvällen igår.
Även om FEL låt vann enligt dom!!
Dom hejjade givetvis på han som va så söt=)
Manboy va annars!
Jag trodde ju att jag inte hade hört någon av låtarna med tanke på att jag inte suttit o glott på varje delfinal, men ack va fel jag hade.
Hela kvällen satt jag där o sa:
- Jaha är den den här, den har jag hört på jobbet.
Jag hade ju hört flickornas favorit också men trott att han sjöng om någonting helt annat!
Först trodde jag att han sjöng:
"Landlord, landlord, you can call the landlord"
Detta hade väl kanske inte varit så konstigt, men min andra tanke va rätt udda=)
Då fick jag för mig att han sjöng:
"Manhoe, Manhoe you can call me manhoe"
Men ja, vem hade skrivit en sån låt? *skratt*
Får skylla på bullrig miljö o ett ointresse för att ta reda på vad han egentligen sjöng om=)

En bra sak förde melodifestivalen me sig i år faktiskt!
Jag stod i valet o kvalet om vilken färg mina converse skulle få i år, men nu är svaret enkelt.
Det blir INTE röda (som alla småflickor nu kommer investera i) utan vita eller gröna!
Så tack för det Anna bergendahl =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela