Mitt perfekta lilla kaos...

Mys onsdag o jävligt gift!

Publicerad 2010-03-11 16:57:03 i Vardagligt,

Utan att tänka på det så har vi gått o fått till mys onsdagar i vår familj.
Vi slår inte på stort men kanske hyr en film, äter nåt gott osv.
Främst är väl mys onsdagen till för mig o mannen.
Vår egentid när vi kan umgås helt enkelt.
Alla andra dagar är det alltid nåt.
Han tränar, jag tränar, någon av oss träffar en kompis...ja sånt ni vet.
Men det är kul att ha en dag i veckan som vi båda går o ser fram emot lite sådär extra, även om inget speciellt egentligen händer.

Så igår (då va det ju mys onsdag) när jag va på jobbet fick jag ett sms.
Det stod nåt i stil me:
"Ikväll blir det, mys, naket, choklad....(censur)...
Saknar dig...(censur)...
Puss...(censur)..."

Jag läser.
Hinner tänka:
"ÅH GUUUUUD! han har köpt choklad, FAAAAANNN va GOOOTT!!!"
Sen skrattar jag till för mig själv.
Oj då!
Är det nu man har varit "gift" för länge?? *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela