Mitt perfekta lilla kaos...

Sjuk!

Publicerad 2010-03-19 14:05:52 i Vardagligt,

Ja nu är det min tur *suck*
Det tar aldrig slut det här=)
Gick hem ifrån jobbet igår o låg hela dagen.
Hemma idag me underbara mannen som hyrde film, köpte godis o hämtade saker när jag bad om det=)
(även om han också är dålig)
*min klippa*

I morse fick jag ett sms ifrån mamma:
" kommer du till jobbet idag, ska jag hämta dig? =) "

Detta skickade hon 07:00, hon är en mycket ond männsika=)
O om någon skulle fråga sig varifrån min ibland dåliga humor kommer så har ni nog halva svaret där.
Jag frågade henne genast om hon ville komma hit på en fika i em.
Det tackade hon nej till.
Synd där!
Hade gärna sett henne nysa lite på sin skidsemester som hon ska iväg på i nästa vecka *atjo*
=)

Ja o varför ska hon HÄMTA mig då?
Kan jag inte köra bil själv?
Jo det kan jag, om jag nu hade haft någon.
Den står nämligen fortfarande i garaget, tillbucklad o ej körduglig!
Blir man trött?
Det är inte ens vårt fel (den här gången=)) men ändå ska det ta sån tid!
Det bästa med hela historien är dock att bilen är så illa därran, o inte värd ett skit i dagens läge att det antagligen inte är lönt att laga den.
Om ljulhuset är paj (vilket jag HOPPAS på) så kanske vi får en ny!!!!!!!!!
Det hade väl varit nåt?
Är det isf att gå snäppet för långt om man skickar ett "tackkort" till den söta farbron som gjort allt detta möjligt?
Troligen....
Men det är härligt att leka med tanken=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela