Mitt perfekta lilla kaos...

Sov gott ända till 00:00...

Publicerad 2010-03-12 15:12:39 i Vardagligt,

...sen började det mina vänner=(
The krupp is here, med besked dessutom.
Natten va inte så farlig dock, men morgonen/gryningen=)
O nu...
Nu låter han fortfarande som en hund som inte får luft!
Det är såååå HEMSKT!
Mitt mammahjärta blöder!!!

Strax efter 05 va vi uppe o studsade idag så man är lagom groggy i huvudet nu me tanke på att han sov i vår säng i natt.
Jag förstår inte hur dom kan ta sån plats?
Jag tycker inte jag har gjort annat än flyttat på honom, rättat till benen, puttat bort den lilla rumpan o lagt tillbaka täcket som han hela tiden sparkar av sig.
Men det är ok.
Han får göra vad han vill när han är dålig=)

Det dumma me kruppen är att den drar med sig hans förkyldningsastma också.
Så det blir kaka på kaka.
O just när det sitter på andningen så är det inte roligt.
Men medicinen verkar funka bra o nu har han hunnit få i sig ett par doser idag så denna natten borde bli lättare.
Men det är klurigt det där att man inte är förberedd.
Är du laktosintolerant så vet du att: stoppar du en glass i munnen så blir du dålig kort därefter.
Är du pälsdjursallergiker så vet du att: klappar du en katt så kan du bli dålig osv.
Här finns det inget riktigt att gå på.
Vi vet inte varför det händer!
Mamma pratade någonting om att det kanske kunde bero på att det är fuktigt ute nu.
Det kan ju stämma, för det är ju någonting som kan hända på sommaren också.
Men jag vet inte...får väl googla lite kanske.
Risken me det dock är att man oftast får reda på FÖR MYCKET info o nästan blir nojjig o orolig för det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela