Mitt perfekta lilla kaos...

Underbara förkylning!

Publicerad 2010-03-20 09:21:41 i Vardagligt,

Godmorgon gott folk, hur har natten varit?
Min har varit helt fantastiskt o jag ljuger inte ens lite=)
I morse vaknade jag av mitt eget skratt.
HELT UNDERBART, att få börja morgonen så.
Jag drömde någonting, hann tänka:
"GUUUUD VA ROLIGT detta måste jag bara komma ihåg o berätta för mannen sen"
Men som oftast: kommer jag ihåg det?
Nä, men det gör inte så mycket när man vaknat på rätt sida!
Det hade att göra med min bästa bästa kompis, en tjock häst, en lägenhet med en gigantisk balkong som vi solade på...eller nåt...
Hahaha!!

Trots den braiga (får man skriva så?=)) morgonen så finns det ju en o annan äckel-päckel-sak i vårt numera dunder förkylda hus.
Typ: min man!!
Han är så förkyld o snorig att han är förenad med livsfara.
Jag blir så nervös när jag hör att han är påväg att nysa=)
Det gäller liksom att INTE stå ivägen, eller ens vara i samma rum.
(förlåt)

Ny fobi på listan: SNOR!!

Klockan är 9:20 o nu ska jag baka bullar, o nu ljuger jag inte ens lite heller =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela