Mitt perfekta lilla kaos...

Vi har hyr bil nu!!!

Publicerad 2010-03-29 21:00:12 i Vardagligt,

O snygg é den me!!
Bättre sent än aldrig kan man väl säga för fort har det ju inte gått.
Får veta hur det går för vår kära bil imon...
Men det ser inte ljust ut...TOPPEN!
Jag hade liksom mycket att göra denna veckan som den va.
O köpa en ny bil är väl ingenting som man gör "bara sådär".
Den måste vara inom en viss prisklass, ha ett visst utseende, gärna en kombi, gärna ett visst utseende.
Sa jag att den gärna får se ut på ett visst sätt? =)

Annars har dagen flutit på som dagar gör mest här hemma nu när allting börjar kännas lättare.
Det är lättare att andas...
Saker o ting får bli som dom blir...
Mannen börjar jobba på onsdag o jag känner mig lugn.
Det kommer bli stressigt, precis som förra året men skillnaden nu är att vi vet hur vi ska försöka hantera det.
(hoppas jag)

Måste passa på att utfärda en VARNING också.
En helt meningslös sådan, men va vore världen utan dom!!
Igår kväll råkade jag peta mig i örat me en topps? eller stavas det topz? Skit samma ni vet vad jag menar.
Man ska kanske inte säga "råkade" heller för det va ju meningen att den skulle hamna just där, i örat.
Saken va bara den att jag inte tittade på den innan den hamnade där.
Det kanske man inte brukar göra heller för den delen, men det är väl där hela varningen kommer in.
TITTA ALLTID PÅ DEN INNAN!!!
Min va nämligen UTAN bomull o kom lite längre in i örat än planerat.
Det är vid sånna tillfällen man får svära=)
Helvete va ont det gjorde, o gör fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela