Mitt perfekta lilla kaos...

What a feeling!

Publicerad 2010-03-28 22:09:51 i Vardagligt,

Tror jag precis har upplevt mitt finaste ögonblick på väldigt, VÄLDIGT länge.
Självklart måste jag gå o "förstöra" det genom att blogga=)
Men jag vill minnas känslan som strömmar i min kropp just nu, o jag vet att: skriver jag ner det så kan jag när som helst gå tillbaka, drömma mig bort o vara där igen.
Vi fick se att orden är viktiga ikväll.
Orden för längesen.
Orden för 5 år sen.

Jag hämtade ner min dagbok från vinden.
Ja en riktig en.
En bok, som man skriver i med penna, inget elektroniskt alls, bara blanka blad som fylls med känslor o minnen.
Ärliga, halvsanningar, otydliga saker som bara jag själv kan tyda.
Men KÄNSLAN finns där o det är det som är det viktiga.

För 5 år sen pirrade det.
Idag vet jag att jag aldrig behöver söka igen.

För 5 år sedan gick jag o la mig med ett leende på läpparna.
Idag somnar jag nära dig.

Dina tårar trillade ner i mitt ansikte o träffade mina
*kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela