Mitt perfekta lilla kaos...

Ahhh jag kan inte tänka klart!

Publicerad 2010-11-15 15:53:24 i Vardagligt,

Jag har inte fått någon mat än nämligen och håller nog på att avlida sakta men säkert här!
Satte mig vid datorn endast för att det inte va så jäkla roligt att titta på när riset kokade och dessutom gick det inte så mycket fortare heller *sucK*
Man blir så vimsig när man inte ätit, kroppen hänger liksom inte med...
(Mamma: nu menar jag LAGAD mat. JAG HAR INTE ÄTIT LAGAD MAT ÄN! MEN jag har ätit en äcklig macka och lite frukt....bara för din skull=))
Det är tom jobbigt att sitta här o skriva...rätt som det är blir det 5 r istället för ett?!?
Jag hade ALDRIG klarat av att banta tror jag....ALDRIG!!!
Tycker det är så roligt med vissa som kan GLÖMMA av att äta?!?
Hur får man ihop det?!
"Oj jag glömde visst äta frukost idag" kan vissa säga när klockan är lunch...
- vaddå glömde?, hur går det ihop?...jag hade inte ens orkat ta mig ut o hämtat posten utan frukost i magen?!

ÄNTLIGEN piper det i köket!!!
MAT MAT MAT!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2010-11-15 21:30:29

Haha jag GLÖMDE äta frukost idag, helt och hållet, jag kom på de när jag gick med Viggo till dagis, då slog de mig "Fan med, FRUKOST, fick bli en nödlösning (Nutrillet färdigblandad shake på shell) Gissa vem som va hungrig som en varg när de vankades lunch på jobbet!

Postat av: Fia

Publicerad 2010-11-15 21:51:22

Du är INTE klok=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela