Mitt perfekta lilla kaos...

AKUT SKRIVKRAMP!

Publicerad 2010-11-02 13:42:14 i Vardagligt,

Jag har ALLTID haft lätt för att skriva och gillar även att göra det!
Därför är det ju inte bara rätt typiskt utan även rätt FÖRBANNAT TRÅKIGT att jag får akut skrivkramp nu under hemtentan!!!!!
Jag får inte ner ett ord...
Jag skriver....suddar ut...lägger till...tar bort...svär...läser på...skriver igen...tar bort...osv

Så nu ska jag "lura" mig själv hade jag tänkt (o lugna ner mig)
Så jag och katten placerar oss i soffan
tänder ljus
virar filten runt kroppen
tar fram alla böcker
Gör en kopp T
Sen ska jag försöka läsa på och göra anteckningar som om jag pluggade som vanligt...
"det här är inget viktigt Fia...ingenting som påverkar ditt betyg...läs nu lite och anteckna...inget farligt! Lugnt och sansat...gör som vanligt...så skriver vi klart allting sen..."


*ANDAS*

Kommentarer

Postat av: tu amor

Publicerad 2010-11-02 17:57:49

you can do it me love!

de ska vi se till=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela