Mitt perfekta lilla kaos...

För 5 år sedan...

Publicerad 2010-11-12 12:08:56 i Vardagligt,

...så sa någon till mig:
- Man brukar räkna med att det tar ungefär lika lång tid att bli frisk som tiden man varit sjuk.


Detta är ord som förföljer mig dagligen och som jag ofta räknar på.
Tänk att jag läker...
Det är HELT fantastiskt
O tänk att jag snart är klar...att mål linjen som var så långt borta då är någonting som jag faktiskt kan se idag!
Jag kliver kanske inte över den detta året men bara att jag ser den ger mig hopp om framtiden!

Med risk för att bli för personlig så ville jag bara berätta
att jag är så fruktansvärt tacksam och stolt över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela