Mitt perfekta lilla kaos...

Det fullkomligt lyser i vårt vardagsrum!

Publicerad 2010-11-23 22:25:41 i Vardagligt,

O det är inte pga att vi köpt en ny lampa eller nåt sånt...
Nej nej nej...ännu bättre grejer!!
Det är JAG som lyser!!!
LYSER SOM EN SOL!!!
För jag sitter o räknar matte!!!!
%, tabeller, statistik
Jag har nog aldrig blivit så glad för matte i hela mitt liv som nu tror jag!
Äntligen någonting som man kan ta på
Någonting där det syns när det blir fel
Det logiska
Inte en massa knepiga termer o kryptiskt studentspråk...
Bara vanligt hederligt tänkande!
TOPPEN!

Men nu orkar jag inte mer...
Funderar dock på att ta me mig boken till sängen...
Men då får jag nog stryk skulle jag tro=)

Natti natti gott folk!

Kommentarer

Postat av: Angela Ottosson

Publicerad 2010-11-27 07:51:26

Hej Fia! Va fin du gjort din blogg!!! Såg att du hade denna som länk på din facebook sida så jag kunde inte låta bli o kika ;)

Du är bra i matte förstår jag!! Det är synd att vi inte är i samma grupp denna delkursen....Jag är iq befriad i matte :/ Hade behövt dig nu som talade om hur logiskt alla tal var hihi....Ses i skolan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela