Mitt perfekta lilla kaos...

Det spritter i kroppen på mig!!!!

Publicerad 2010-11-18 11:38:00 i Vardagligt,

Gud jag är såååå glad!!!
Jag hade velat hoppa, studsa och ge er en bild där jag visar hur många tänder jag har!
(men tyvärr är jag både osminkad o sjuk, o det finns en gräns för vad jag lägger ut här *skratt*)


Men det är VERKLIGEN nu det händer!
Det är NU...


Hon nyper sig med jämna mellanrum i armen för att säkert konstatera att hon inte drömmer...
O det bästa av allt är att det gör lika förbannat ont varje gång!
Hon är vaken, det händer, det är på riktigt!

Hon är lycklig...

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-11-18 11:49:41

Nu är jag såå nyfiken, tycker allt du snart ska ta å berätta vad som hänt!!! =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-18 12:39:31

Så¨du menar att jag måste vänta tills på lördag innan du avslöjar the big news? du vet hur man skriver för att göra folk nyfikna iaf :) Grattis till de som gör dej såååå lycklig då :P Men vill veta vad de e nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Postat av: Fia

Publicerad 2010-11-18 13:14:53

Jag vet!!!!!!!

Jag är bäst på cliffhangers=)

Men bara för att det är du så får du ett sms strax=)

Postat av: Susanne

Publicerad 2010-11-18 16:26:26

Kul å höra att du e såå glad vad har hänt :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela