Mitt perfekta lilla kaos...

Du har väl inte glömt...

Publicerad 2010-11-24 21:51:17 i Vardagligt,

...att det är datenight på onsdag?
Nej då (säger jag)
O sen råkade jag glömma det ändå!
Men det blev ju en väldigt trevlig överraskingen (igen) när jag kom på det=)
Så nu har vi varit på bio *mys*
Nya Harry Potter filmen, nån som vill veta slutet? =)
Sådär, får jag säga att själva filmen va...men det är ALLTID mysigt att gå på bio!!

Annars så har det inte hänt så mycket spännande idag faktiskt.
Förrutom att min man fick veta hos läkaren innan att han gått med brutet revben i en vecka nu.
Inte konstigt att han haft svårt att andas o ont i bröstet=)
Så nu går han på "painkillers"....vilket gör honom lite segare än vanligt =)
Men jag tycker ändå att doktorns kommentar är bäst när dom sitter o pratar om biverkningarna på medicinen.

- kan jag köra bil o sådär på dessa nu?
- ja...nja...jae...ja alltså du får ju känna efter själv, det är så individuellt det där. Mår du konstigt så kanske du inte ska köra. O känns det obehagligt så får du höra av dig till oss!

SPÄNNANDE!
Tänk va vi litar på dom där i vita rockar ändå!
"mår du konstigt så kanske du inte ska köra"
haha!

Jaja nog om det, ha mår ju bra trots allt o detta kommer läka av sig själv!
Nu till nåt lite mer spännande:
Jag ska provjobba imon!!!!
Så har ni lite tid över så kan ni väl bara skänka mig en tanke...en liten kortis...en lätt liten lyckospark...sådär på em någon gång!!
Det tas tacksamt emot nämligen...
Måste leta upp svarta kläder nu o sen ska naglarna målas!

Ber en liten bön...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela