Mitt perfekta lilla kaos...

FÖR bra lärare?!

Publicerad 2010-11-03 13:14:38 i Vardagligt,

I morse när vi gick till fritids så utbrister jag glatt:
- vet du basse, jag ska skriva som en tok idag så kanske jag kan komma och hämta er lite tidigare imorgon...kanske redan vid lunch?
- NEJ!!!!!!! åHHHH....nej!!!!!
- Ehh?...nehe? Men jag tänkte...så kan vi ju få lite mysig tid ihop.
- JAMEN...jag VILL vara på fritids...jag vill pyssla med Lina!

Den här förbannade Lina!
Ibörjan va det roligt att basse hade fäst sig så vid en fröken men nu börjar jag bli svartis på riktigt!
Lina är "pysseldrottningen" nämligen...hon är allt jag inte är =)
Hon har HUR mycket tålamod som helst och lär barnen det fiffigaste av de fiffiga i pysselvärlden!
Basse har kommit hem med de mest praktfulla skapelser de sista och allt detta har Lina visat och lärt henne!
I går fick jag den här:



En übersöt liten låda som jag kan ha mina smycken i! *sötaste*

Jag vet inte riktigt hur jag ska locka hem henne?
Hur ska jag kunna mäta mig med "pysseldrottningen"?
Kanske borde muta?
Åka och bada? eller varför inte busfabriken?
Där MÅSTE jag ju vinna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela