Mitt perfekta lilla kaos...

Fy va jag mår....

Publicerad 2010-11-18 08:37:15 i Vardagligt,


Får man gnälla?!
Det här va ju nämligen INTE roligt någonstans...
Halsen är allt annat än bra, huvudet värker och nacken vill jag inte ens berätta om *suck*
Igår spelade mannen match så jag hade den STORA äran att underhålla barnen tills dom skulle gå o lägga sig...
KUL...när man har feber!!
Som tur va...för mig...så knackade det lite försiktigt på dörren kl 19.
Det va söta A som kom o lämnade en mjölk som hennes man hade lånat några timmar senare!
O som den UNDERBARA människa hon är så slängde hon fram en chokladkaka...
"en liten krya på dig sak till dig"
LOVELY!!!!
Efter att ha tackat, bockat och ställt in mjölken i kylen så kände jag mig lättad till 1000.
"Någon som vill ha en chokladbit???!!!"
Barnen satt still i soffan o mumsade resten av kvällen, basse läste läsläxa för mig och liten...sen höll jag dom uppe så länge så att båda stupade i säng!!
Man måste göra det lätt för sig...
Efter det gick jag o la mig, men när mannen kom hem hade jag fortfarande inte somnat!
Jag låg o hackade tänder under 2 duntäcken=(
Så han duschade av sig lite snabbt för att sen göra det han är bäst på, nämligen: VÄRMA MIG!!
NÄRA NÄRA NÄRA!!
Han är ju som en kamin den människan...
TOPPEN!
(speciellt under vintertid o febertid)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela