Mitt perfekta lilla kaos...

God morgon!

Publicerad 2010-11-03 09:09:07 i Vardagligt,

Idag är dagen när min tenta ska bli klar!
Därför hörs vi inte förrän om en bra stund=)



Förresten: det är ingen som har någon gammal farmor/mormor eller annan släkting i gbg området (eller någon annanstans för den delen) som skulle kunna tänka sig att ställa upp som min modell på söndag mellan 9:30- lunch?
Det måste vara rynkigt...alltså pratar vi inte om någon som åldrats fint eller använt sig av botox.
Alla mina släktingar är så fina så jag kan inte använda mig av dom nämligen=)
Tänk gärna till för jag behöver verkligen HJÄLP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela