Mitt perfekta lilla kaos...

Godmorgon!

Publicerad 2010-11-13 10:24:49 i Vardagligt,

Idag bestämde sig alla för att sova länge...
Jag är nog fortfarande i chock=)

Men det är ju roligt att vi för en gång skull planerar in att göra det på samma dag!
Först kom den minsta tassandes till vår säng och somnade om...
Sen kom varianten större och gjorde likadant...
Alla låg stilla...
Inget bråk...inga fötter i ansiktet...
Efter en stund hör jag hur liten väcker större och sen hur dom ligger där o viskar för att inte väcka oss=)
- Ova Du myyyysig
- nej du är mysig
- nä dü myyyyysig, Om dig
- jag tycker om dig med

Åhhh, det är dessa gånger man vill ha de inspelat...
Det magiska...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-13 16:47:22

Mysigt värre, så gulligt ju!!

Hoppas ni har en fortsatt mysig lördag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela