Mitt perfekta lilla kaos...

Haha, jag har ju gömt att berätta...

Publicerad 2010-11-27 21:40:09 i Vardagligt,

...det roligaste idag!
(eller inte)
Vi vaknade med klödskador (nästintill) i morse.
Det började med att basse kom till vår säng o va iskall.
Hon frös och fick komma ner under täcket o värma upp sig.
Inget konstigt med det tänkte jag...tills jag skulle gå upp!
Övervåningen brukar vara kall men idag va det olidligt!!!!!
O ju längre ner i trappan jag kom dessto kallare blev det...
Vi hade 14 grader i köket!
14!!
Det visade sig att flera proppar hade gått, alla elementen hade lagt av o även värmepumpen!!
TACKSAMT!
(varför händer alltid sånt på kvällen/natten?)
Som tur va gjorde vi oss bara i ordningen för att sen gå på stan med mormor.
Men det tar ju sån tid för huset att bli uppvärmt igen!!
Nu ikväll har jag daskat på med hur många grader som helst på värmepumpen o tänt ALLA stearinljus jag kan hitta!
Väldigt mysigt är här nu med andra ord!!
O knappt något syre kvar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela