Mitt perfekta lilla kaos...

Haha!

Publicerad 2010-11-23 19:41:14 i Vardagligt,

"Låt oss alla denna jul stoppa en mistel i bakfickan,
så att alla som har problem med oss kan kyssa oss i röven"


Så stod det på en kär väns fb nu!!
Mycket festligt tycker jag o väljer därför att sprida detta budskap vidare=)

Har hunnit med mycket idag:
Läst
Läst
Läst
Läst
Läst
Läst
Läst
Läst
Läst
Läst
Läst
Läst
Läst
Läst
Läst
Läst
Läst
Läst

Förstår ni poängen eller ska jag fortsätta?
Efter det hann jag med en snabb visit till ÄLSKADE Mamma&Pappa!!!!
Vissa dagar är det så där EXTRA gott att få komma hem o bara vara.
Hemma kommer ju alltid att vara där, även om mitt eget hus också är hemma...ja ni förstår...
Men idag va en sån dag.
När jag längtade och bara ville dit *mys*

Kvällen ska spenderas med böckerna i knät, IGEN!!!
Fick hem den senaste kurslitteraturen lite sent så därför ligger jag efter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela