Mitt perfekta lilla kaos...

Halloween är den enda gången...

Publicerad 2010-11-02 10:28:18 i Vardagligt,

...som en tjej kan klä sig precis hur slampigt som helst utan att få några klagomål!
Detta var INGENTING som Angelica tog fasta på utan bestämde sig istället för att spöka ut sig ORDENTLIGT!!
En BLOTTARTANT mina damer och herrar=)
(inte konstigt att min kära son ville hem så fort jag började sminka henne)




Konstigt nog så lägger jag inte ut dessa bilder i smyg utan har fått full tillåtelse till det=)
Hon är HÄRLIG hon som vågar bjuda på sig själv!
Det hade jag aldrig gjort=)

Kommentarer

Postat av: Blottar tanten

Publicerad 2010-11-02 13:53:31

Haha fy fan va jag ser ut:) Hoppas jag kan bjuda dina kära läsare på ett gott skratt!!

Postat av: Fia

Publicerad 2010-11-02 15:02:30

hahaha=) Det gör du med STÖRSTA sannolikhet!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela