Mitt perfekta lilla kaos...

Hjälp!

Publicerad 2010-11-22 16:31:13 i Make up o skönhet,

Om ni spontant skulle säga en kändis som jag är lite lik vem skulle det bli då?!?
Vi har look a like nästa gång i gbg och jag vet i tusan hur detta ska gå!
Det bästa hade varit om jag kunde göra mig själv, me tanke på att min "tvkock" har julbord dagen innan!!!!
(o jag vill inte bli full på hans andetag=))
Jag har ett par gånger fått höra av folk att dom tycker jag är lite lik Sarah Jessica Parker?!
Det kanske är nåt att spinna vidare på?!
Va tycker ni?





Tänk er lite lockar o fix o pill...
Tror ni det är möjligt eller är jag ute på farligt djupt vatten här? *skratt*

Kommentarer

Postat av: Suz

Publicerad 2010-11-22 20:41:13

Du är verkligen inte ute på djupt vatten . Riktigt lik. kör på vännen :) kramar

Postat av: Johanna Selamis

Publicerad 2010-11-22 23:10:31

ja aningen kanske, men DU e snöggare! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela