Mitt perfekta lilla kaos...

Idag bestämde sig alla...

Publicerad 2010-11-28 11:21:21 i Vardagligt,

...för att ta en välbehövlig sovmorgon!
Kul att vi kommer överrens undermedvetet så att ALLA kan ligga kvar i sängen=) *mys*

Nu ska jag äta en tårta som pelle har bakat=)
Den va för varm för en stund sen så då fick jag inte smaka, men nu ska den tydligen vara ok...
Han behövde bara ha i lite extra socker sa han *skratt*
Han har så mycket för sig den där lille mannen!!!!
*mys*

Sen blir det hemtenta för hela slanten...börjar få lite ångest över den!!
Den ska vara klar på fredag denna veckan så ju snabbare den blir klar dessto bättre!
Skönt när man kan lägga sånt bakom sig...det blir svårt att koncentrera sig i veckan annars...

Min förra hemtenta hämtade jag i fredags o den va jag faktiskt godkänd på!!! *wiiii*
Va lite nervös med tanke på min akuta skrivkramp men tydligen så blev det rätt bra ändå!!!
Är sååååå oerhört glad över att jag faktiskt fixat alla delkurser o blivit godkänd i allting!!
Visst hade det varit kul med ett starkare betyg någon gång men det får jag koncentrera mig på när gbg o allt sånt är färdigt!
Just nu har jag gjort så gott jag har kunnat och till min STORA lycka släpar jag inte efter i nåt ämne o samtidigt kan jag ägna mig o det jag tycker är roligt!!
Toppen med andra ord!

Nä...det va ju det där med hemtentan...
Måste ta tag i det u...
O tårtan då givetvis...
Den går först!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela