Mitt perfekta lilla kaos...

Idag blev...

Publicerad 2010-11-11 17:29:29 i Vardagligt,

...min kära dotter inte glad av att se mig i skolan vill jag lova!
För direkt efter fritids så va det dax för SPRUTA!!!
Jag brukar ju vanligtvis vägra följa med på sånt...man är ju lite känslig=)
Men idag bestämde jag mig för att bita i det sura och se min fobi i ögat!
Allting gick jättebra, vi va så duktiga så=)
Jag svimmade inte och dottern gav inte ifrån sig ett ändaste litet ljud!
Så nu ska vi fira med PIZZA!!!
*mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela