Mitt perfekta lilla kaos...

Idag har jag...

Publicerad 2010-11-09 21:38:03 i Vardagligt,

...köpt dom första julklapparna!!!
Det ni...nu blev ni allt lite stressade va?!
Tänkte att jag kan passa på och skryta lite om det nu med tanke på att jag vet (som många andra) att de kommer vara jag som står där veckan innan jul och har fullständig panik!
"VA?! ÄR DET JUL REDAN...HUR I HELA FRIDEN SKA JAG HINNA MED ALLT DET HÄR?!"
Men jag började i tid iaf=)

Dagen idag har varit låååång....gud va låååång den har varit!
Men mysig!!
Bäst va shoppingen med lillebror!
Jesus va jag älskar denna pojk!!!!

Nu blir det sängen...boken och sängen...
Har fått en ny "älskare"... bryman heter han...
Ritzer har jag lagt bakom mig (o tack gode gud för det)

Natti natti gott folk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela