Mitt perfekta lilla kaos...

Jag är inte ens förvånad...

Publicerad 2010-11-08 16:28:06 i Vardagligt,

Imorse när jag väckte lilleman så va det rätt mörkt i rummet.
Han pep och gnuggade sig i ögat och sa aj.
Tänkte inte mer på det...tills jag kom ut med han i ljuset!!
VA?!? Va har du gjort?!?!
Ena ögat va helt svullet, rött och varigt!
KUL!!!
Ögoninflammation - o det är ju inte smittsamt iaf...
Jäkla skit...
Med honom är det dock ingen fara - han är pigg som en lärka (en blind lärka)
En blind lärka som är bannlyst ifrån dagis!

Så idag har jag lekt med tåg, målat katter o fjärilar och läst samma bok säkert 25 gånger!
Vilket betyder att jag kommer somna tidigt ikväll=)

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-11-08 19:50:15

Att denna stackars unge aldrig kan få vara bra.. hoppas det går över snart och att han inte blir sjuk på flera år!!

Postat av: Fia

Publicerad 2010-11-08 19:58:41

NEJ JAG VET!!! Jag börjar nästan ifrågasätta om vi gör nåt fel här...han råkar verkligen ut för ALLT han, den lilla stackaren=(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela