Mitt perfekta lilla kaos...

Jag har alltid varit lite emot..

Publicerad 2010-11-29 22:12:59 i Vardagligt,

...sånna som handlar alla sina julklappar på internet!
Jag tycker det ska finnas en tanke bakom julklappen, man ska ge det lite tid...kan ska strosa i affärer och hitta det "rätta"...Man ska slita med att slå in klappar hemma som man inte orkade vänta på att kassörskan slog in..
(visst är det så?!? Vissa tar ju FÖRBANNAT lång tid på sig)

Men detta året säger jag bara: JAG FÖRSTÅR ER!!
Klart man ska klicka hem sina julklappar!
Skit i allt strosande på stan, det kan finnas en tanke bakom julklappen ändå!
Jag har nämligen just suttit och gjort detta...o jesus va smidigt!!
Nu kommer det om en vecka, jag kan slå in, sen kan julen komma!!
TOPPEN!!!
(när man inte har tid för annat)

Sen givetvis ska det strosas runt lite också...helt jäkla omvänd har jag inte blivit!
Men detta året måste det tänkas: SMIDIGT före någonting annat!
Annars kommer jag inte vara klar förrän fram till sommaren=)
O då kan det hända att barnens bild på tomten omvandlas lite!
Så för husfridens skull...så tar jag en genväg denna julen!

Nu ska jag gå o plocka fram kläder till imon, spännande ska det bli!!
Håller ju min första sminkkurs...så håll en tumme nu för tusan =)
Är faktiskt inte så nervös...MÄRKLIGT!!
Ser mer fram emot det för att jag tycker det är så FÖRBANNAT roligt!!
Ska handla lite imon också...
Man måste ju tänka smidigt me klapparna som jag förklarade precis!
O jesus me grejer jag har runt omkring mig...
Den till mig...
Den till mig...
den till basse som jag kan låna...
Den till mig...
Den till mamma...
Den till mig...
Osv...=)

Kommentarer

Postat av: angelica

Publicerad 2010-11-30 11:27:11

Lyckospark i rumpan får du av mig;)

Kommer gå galant!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela