Mitt perfekta lilla kaos...

Jag har tyvärr...

Publicerad 2010-11-08 20:52:39 i Vardagligt,

...inga bilder ifrån helgen...
Det fanns det INTE tid för bokstavligt talat!
Men tänkte bjuda på några (skit) gamla...
Sånt är ju alltid roligt=)
Mallis 08 mina damer och herrar!
Gud va jag skrattade när jag hittade dom...pelle va så liten...o jag va så STOR!!!
(därför - inga strandbilder)
haha!
Jag ammade fortfarande här så i högen bland alla kort så hittade jag en bild som jag så väl kommer ihåg att vi tog.
"SNÄLLA ta kort på det här"
Sa jag till mannen och drog upp tröjan efter att pelle liten somnat och bara ätit i från en kulle...
Resultatet va VÄLDIGT ojämnt där under tröjan och jäklar va ont det gjorde!!
"Den här bilden ska vi spara, förstora upp och visa för mig när jag eller du börjar prata om att skaffa barn nummer tre"
Sa jag och gick in på toaletten så fort kortet va taget och lät en halv måltid rinna ner i handfatet...
SÅÅÅÅÅÅ roligt!!!!
Fina minnen...o jag längtar "hem"...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela