Mitt perfekta lilla kaos...

Mår bajs med är nöjd med mig själv!

Publicerad 2010-11-19 22:02:59 i Vardagligt,

Ungefär så är känslan idag=)
Har inte vågat kolla om jag har feber...jag vill inte veta...
Kan ju iaf inbilla mig att jag är "frisk" när jag inte vet hur sjuk jag egentligen är...eller nåt åt det håller iaf=)
Jag har INTE tid att vara sjuk...för imon är det dax att inhalera puder igen!
KUL!!!!!
Så nu packas det för fullt här hemma så vi kan komma upp o köra i (tidig) tid imorgon!
Gick ju o blev vinter nu bara sådär *mys*
Men vinterdäcken sitter på o mannen har förberett sig mentalt:

Han: Jaha då är det dax att börja tänka på hur man kör nu då?
Hon: Japp...fast vissa behöver ju inte ändra på sig alls
Han: Menar du dig själv nu eller?
Hon: Ja o alla andra hederliga människor där ute

Mys Maria ska vara modell imon!
HÄRLIGT!!!
Gladare människa får man leta efter...
Jag har nog aldrig sett henne ens de minsta sur...jag tror inte hon kan vara det=)
Men tyvärr får jag inte sminka henne för modellerna ska rotera...
Så man inte ska kunna förbereda sig alls...vilket säkerligen är nyttigt...
Speciellt för mig inför veckan som kommer *hihi*

Jaha det va väl det...
Nu blir det dipp o chips...min man va så söt o köpte det innan!
Frågan jag ställde mig löd ungefär såhär:
har jag inte varit tillräckligt tydlig me att jag har FRUKTANSVÄRT ont i halsen? eller hade han tänkt tugga chipsen åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela