Mitt perfekta lilla kaos...

Måste bara visa!

Publicerad 2010-11-28 12:19:38 i Roliga barn,

Igår på shoppingrundan med mormor så va ju även barnen med!
Till basses STORA lycka så köpte mormor ett par glitterskor o en glitterklänning till jul!!
Skorna har hon tjatat om länge...men jag har sagt nej!
Jag vet...hemsk mamma man är...=)
Men det är kallt ute o det är inte det första jag prioriterar!!
Men så här glad är hon över dom:



Hon ligger alltså i soffan under en filt med pyjamasen på sig...o så skorna då förstås *skratt*

Bilden är suddig jag vet...men min ÄLSKADE kamera fick sig en törn sist i gbg
så den måste in på lagning *snyft*

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-11-29 12:06:47

Du kanske ha kvar kvittot så garantin kanske kan gälla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela