Mitt perfekta lilla kaos...

Min man sitter o skryter...

Publicerad 2010-11-26 21:35:56 i Vardagligt,

...om mig med sin mamma i telefon nu=)
Riktigt mysigt att höra hur duktig man är=)
Får hoppas svärmor inte får "dåndimpen" nu bara...
Det kan inte vara lätt att få reda på att:

1. sonen har brytigt revbenen
2. svärdottern har gått o blivit anställd av en konkurrent till henne
3. sonen är snart färdig med sin helbens tatuering

För många saker för bara ett samtal...men hon är hård så hon kan nog ta det...=)

Dagen har gått kanon idag.
Mycket att tänka på men VÄLDIGT ROLIGT!!
Hoppas jag kommer in i någon form av rutin nu innan julhandeln sätter igång på riktigt!!
På tisdag ska jag hålla i min egen första sminkkurs så det gäller att plugga produkter och ingredienser i helgen!
KUL!!!
Gud jag är så glad över det här att jag knappt vet vart jag ska bli av....
*wiiii*

Förresten på tal om min mans tatuering!
Han har ju gjort det nu...det där med namnet!
Jag sitter på hans ben för evigt..
Han är sjuk...
o fullständigt GALEN!
Men det är väl samtidigt det som gör att jag älskar honom som jag gör!
Jag ville verkligen inte att han skulle göra det...men man har ju tydligen inte så mycket makt här längre=)
Han bestämmer ju tydligen själv om sitt ben?!?
Men jag kan ändå inte låta bli att bli lite rörd...
O inte över mitt namn nu...
Utan över att han satte dit basses!
Trots att hon inte är hans biologiskt så sitter hon där med oss andra!
O det om nåt visar bara hur oviktig biologin faktiskt är...det viktiga är KÄRLEKEN!!



Kommentarer

Postat av: Suz

Publicerad 2010-11-26 22:31:24

Vad kul för dig att du hittat nått du gillar :)

Vad söt mannen e som du säger sätta dit basses namn med det e kärlek , hon måste tycka det e kul :)

kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela