Mitt perfekta lilla kaos...

Nyfiken i en strut!?!

Publicerad 2010-11-16 13:13:55 i Vardagligt,

Oj va bra det gick den "dära" intervjun!! =)
Va knappt nervös alls?!?
Funderade för mig själv om jag ens förstod vad jag gjorde där...va det leder till om det går vägen?!?
Men förstår gör jag nog...
Det är bara det att själva intervjun behöver ju inte vara så nervknäckande...det är ju värre om det blir ett JA!!
Då snackar vi nervöst *skratt*

Det va ju liksom inte meningen att gå o skaffa sig ett jobb nu...
Jag hade inte riktigt planer på det....tid för det?!
Men va göra?!
När man får det slängt i huvudet?!
Tacka nej?!?
NEJ det går inte...dax att börja slicka röv i en bransch där man vill vara (o förtjänar att vara)

Men sen är man ju inte lite svensk heller.
Tankarna kretsar nog mest nu kring:
"nejmen varför skulle just JAG få det? Det måste ju finnas någon bättre? Jag är ju inte särskilt duktig...eller?!?"

Får svar nästa vecka vilket betyder att även ni får det=)
Fast inte Madde för dels tjatar hon så jävligt och sen kommer jag inte kunna hålla mig när vi ses till helgen *skratt*

Kommentarer

Postat av: suz

Publicerad 2010-11-16 14:32:39

Å vad kul håller tummarna :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-11-16 14:42:26

du är sååå taskig. Tänker inte läsa på en vecka bara för det räcker ut tungan ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela