Mitt perfekta lilla kaos...

Nyfikna va??

Publicerad 2010-11-11 11:59:41 i Vardagligt,

JA VET!!! Visst är det spännande?!
Men ni får hålla er ett tag till...
Mamma måste ju fortfarande få ha privilegiet att veta allting först trots att man bloggar...
Någon ordning får det ju vara!
(mest för att jag ska få vattna deras blommor i det spanska huset *skratt*)

Pluggar hemma idag och det går faktiskt bra!
Är förvånad själv...
Det mesta känns lätt numera...det är en rolig vecka och helg nu ju=)
Eller ja...en LEDIG iaf...
Det känns som att jag har koll på allting...

O på lördag ska jag på BALLUNS!!!
Förstår ni hur längesen det va?!?
Jag kommer inte ens ihåg sist som jag satte foten innanför någonting som kan kallas för fest utan att:
1. vara så trött så jag spyr
2. se ut som "hej kom o hjälp mig" med tanke på att jag kommit direkt ifrån gbg.
3. vara där en kort stund för att sen åka hem o sova för jag har saker att göra dagen efter!

Så det känns som REN lyx att få göra sig i ordning i lugn och ro, få komma bort och äta och träffa folk som jag saknat och inte träffar så ofta!
Jag har HÖGA förväntningar...

NU: äta lite...studentmat...korv och snabbmakaroner...usch ja vet...men jag orkade ingenting annat=)
Är så förbannat trött på sallad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela