Mitt perfekta lilla kaos...

Oj oj oj va roligt jag har haft idag!

Publicerad 2010-11-25 22:11:11 i Vardagligt,

Riktigt roligt faktiskt!
Mycket att tänka på men det ska nog gå vägen!
Hon ville ha mina bankuppgifter så det måste ju betyda någonting va?!? =)
Ska dit imorgon igen (efter skolan) för att se när hon gör en sminkkurs sen ska jag hålla min egen första redan på tisdag i nästa vecka!
SPÄNNANDE!
Men framförallt FRUKTANSVÄRT KUL!!!!!!!

En väldigt nöjd jag...(som behöver färga utväxten=))


Annars har det faktiskt hunnit hända en hel del saker här i huset!
Jag har haft vänner på besök o mitt i tacokvällsmaten så knackar det på dörren!
Där står en brutta som va här på midsommarafton med sin familj...Alltså en kompis till en kompis kan man säga!
- Hej du säger hon o gör sig redo för att stiga på!
Jag står som ett frågetecken o funderar över om jag glömt nåt!
Hon undrar nog varför jag stirrar på henne o inte flyttar mig ifrån dörrhålet!
Hon börjar skratta lite nervöst o säger: "du driver med mig nu va?"
Vad ska man svara på nåt sånt?!
Ehh...nej?!? Lite osäkert!
Tillslut kom vi fram till att hon skulle till en annan Fia på julpyssel...vilket jag tyckte va väldigt skönt me tanke på hur pysslig jag är *skratt*
Men hon gjorde helt klart min kväll!
Det va längesen som jag blev så rädd, nervös, glad o lättad på en o samma gång=)

Nä måste plugga nu...vi hörs imon!!
Natti natti...

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-11-25 23:45:32

Men vad är de du gör? Vad är de för jobb?

Har jag missat de? Har du skrivit de? Jag är förvirrad:)

Postat av: Linda

Publicerad 2010-11-29 22:22:39

hahaha! skitkul juh!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela