Mitt perfekta lilla kaos...

Sämre dagar har jag haft!

Publicerad 2010-11-10 20:25:28 i Vardagligt,


Idag är det den skummaste dagen på länge!
Den började med tågkaos...vilket dock löste sig rätt bra tillslut och med en hel del tur.
O slutade med: EN "INBJUDAN" TILL EN INTERVJU
Jag är GALET glad och så förvånad att jag fortfarande håller på att samla ihop hakan ifrån golvet.
Nu gäller det!!

Sen är hon lite generad också...för det är svårt att ta till sig beröm...

Förresten ni är rätt roliga där ute! Det är fler som besöker min blogg när jag INTE uppdaterar...
Borde detta bli den första bloggen utan inlägg?=)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-11-10 21:51:18

Nyfiken, vad då för intervju??=)

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-11-11 09:39:00

Jag är med nyfiken,, säg nu!!!

Jag är en av dom som kollar varje dag, just för att din blogg är så rolig! Pusselipuss!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-11 11:23:23

Vad vad vad, intervju till, om, hur, när, varför?? :) nu måste du berätta lite mer här!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela