Mitt perfekta lilla kaos...

Sitter ner för första gången på evigheter...

Publicerad 2010-11-22 14:11:29 i Vardagligt,

...känns det som iaf...
O JA det känns BRA för den som undrar.
VÄLDIGT BRA tom=)
Mannen fick frågan i helgen om jag verkligen orkade med allt det här, om jag inte var på väg rätt in i väggen...
Jo, det kan man nog fundera över...eller ja...jag funderar rätt mycket på det!
Jag blir så ivrig...vill göra ALLT nu!!!
O jag har ju dökul under tiden...samtidigt som det är rätt påfrestande...
Men nu är det nära.
Snart är jag klar.
Det betyder inte att jag har mindre att göra...snarare mer...
Men pendlandet blir inte lika långt=)
Två helger till i gbg sen jäklar!!!!

O friskförklarad har jag också blivit...inhalerandet av puder gjorde susen med andra ord=)
Eller ja frisk o frisk...förkyldningen får man väl dras med i säkert 2 veckor till men jag kan stå upp iaf...
Varför är det allitid så? får man en förkyldning under vintern så stannar den nästan kvar ända fram till våren?!

Det börjar ju närma sig den där pyntningstiden också...
Jag har ju givetvis "glömt" av alternativt förträngt det, för jag har haft annat att tänka på.
Men är det någon som minns ifrån min förra blogg att min man sa att han skulle ta julgardiner o sånt i år?!?
Jag lovade att tvätta bilen o han skulle stryka?!?
Någon?!
Jag tycker att den överenskommelsen är rätt bra nämligen så jag ber en bön för att jag kommer ihåg rätt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela