Mitt perfekta lilla kaos...

Usch...hon är lite nervös nu!

Publicerad 2010-11-15 22:00:21 i Vardagligt,

Vet ni vart jag ska imon?
Nej det vet ni INTE!!
Men imorgon är jag väl antagligen så snäll och spräcker nyheten=)
Men jag kan säga att sånna här klädbekymmer har jag inte haft på bra länge!
Jeans - leggings
stövlar - converse - pumps
Svart jacka - ljus jacka
ljusa kläder - mörka kläder

????????????????????????????????????????????????????????????

Håll en tumme nu...jag vill det här så JÄ*LA GÄRNA!!!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-11-16 07:35:27

Du är snygg vad du än ta på dig. jag håller tummarna och hoppas det går bra.. Kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela