Mitt perfekta lilla kaos...

Va bra att det är svinkallt idag!

Publicerad 2010-11-16 10:00:33 i Vardagligt,

För mina klädbekymmer halverades nämligen genom det=)
Så VARM o TJOCKT som möjligt!!!!!!

Missade det första tåget så får ta det som går strax...
TUR att vi inte hade bestämt någon tid=)

Morgonen har varit som de flesta!
Lite klädbråk, lite stress, lite bli sams igen och en lillebror som sprider kärlek omkring sig!
När basse stod här och surade över sina termobyxor så utbrister han:
- Bava dü sööööööt!
Hon kunde ju inte göra annat än le och sen kunde vi gå!
TOPPEN för en mamma som inte alltid har det tålamodet såååå tidigt!

Håll en tumme nu så åker jag o charmar ?.....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-16 11:24:40

Loooooooooooooooova att berätta nu. Vart e du på väg? Hm.. något spännande jobb? Berätta berätta berätta. Jag tycker iaf du har väntat tillräckligt länge nu :D Lyckaaaa till också :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela