Mitt perfekta lilla kaos...

Va f*n hände!?!

Publicerad 2010-11-17 15:05:17 i Vardagligt,

Igår blev jag sjuk...
Bara sådär!!
Helt GALET!
Skulle iväg till Angelica lite längre ner på gatan för hon hade Me&I party...
Kände att huvudvärken va på väg så jag slängde i mig två alvedon och gick!
Som vanligt med andra ord...
Men väl där så slår huvudvärken till med full kraft och jag börjar må illa!
"GODE GUD I HELVETE...SPY INTE PÅ KLÄDERNA DET KAN BLI DYRT"
Tänker jag och drog mig ur partyt fortare än illa kvickt!
Kom hem, la mig i soffan under 25 filtar och basse bus klappade mamma på pannan som den underbara sjuksköterskan hon är!
Gick o la mig med sprängande huvudvärk och när jag vaknade i morse så va den kvar?!?
Plus att jag på nåt konstigt sätt lyckats svälja en tennisboll i natt...
Det är så det känns iaf...
Jag är fortfarande i chock tror jag...
Det gick så fort?!?
Dagen va ju toppen och så slutade den sådär?! Helt utan förvarningar?!

Dagen idag blev också helt knäpp för lilleman blev tvungen att åka till läkaren!
Jag tänker inte berätta om hans "lilla" åkomma =)
Lite privatliv får han ju ha...

Sen hade basse ett utvecklingssamtal idag som man så "glatt" fick släpa sig iväg på...
Som tur va hade basse förklarat för fröken att det kanske bara skulle bli pappa som dök upp för att jag va sjuk!
Annars hade hon nog trott att jag va full eller nåt...
Ungefär så virrig och borta va jag...

Men visst är det alltid så här?!
När det blir kaos så blir det det på RIKTIGT!!! =)

går på alvedon o ett lyckorus nu, det är därför jag låter så jäkla pigg...
Varför?!
Jo kanske för att jag fick ett VÄLDIGT roligt telefonsamtal nyss.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela