Mitt perfekta lilla kaos...

Väääntar!!!!

Publicerad 2010-11-01 09:00:43 i Vardagligt,

Ja det gör hon!
Tentan dyker upp exakt 9:15 på min studentmail och jag är skitnervös!
Om några ynka minuter får jag reda på hur denna veckan kommer se ut!
Kommer jag bita ner mina naglar, inte få någon sömn och sitta och skriva flera dygn i streck...
Eller kommer det kännas helt ok...jag kanske kan få en pause då o då bara för att äta och sova?
Spännande...

Förresten...min framsida är såååå fin nu att jag hela tiden hittar på anledningar för att gå ut och kolla till den=)
Blommorna lever och jag har hängt pynt på väggen *mys*
Tänk att så lite gör så mycket...

Kommentarer

Postat av: suz

Publicerad 2010-11-01 09:15:49

Håller tummarna för att tentan gått bra. Jag håller med dig lite blommer gör jätte mkt. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela