Mitt perfekta lilla kaos...

Den bästa stunden på dagen det är nu!

Publicerad 2010-10-13 08:28:38 i Vardagligt,

Japp, just precis nu!
Barnen är lämnade, här är tyst och lugnt, jag har tid att göra mig i ordning och äta frukost samtidigt som jag har HELA dagen framför mig!
Inte en vidare rolig dag i sig kanske, men men...
Ska till skolan om en stund och sen får vi se hur länge vi blir sittandes där!
Jag hoppas inte det blir allt för länge för jag vill hem o plugga.
Eller VILL, det vill jag ju INTE, men jag hade BEHÖVT, så kan vi säga istället!
(Erika, det kan bli svårt att ses idag misstänker jag)

Annars har natten varit hemsk.
Sovit oroligt och pendlat mellan att vara APVARM till att frysa som en gnu!
ja jag gillar djur=)
VÄGRAR ta febern för det har jag bestämt mig för att jag INTE har tid med!
Detta är ju min lediga helg som kommer ju...när jag ska ta igen mig och mysa med familjen.
Inte ligga sjuk=(
Men lite alvedon på det gör nog susen!

Dessutom är vi bortbjudna hela helgen!
Vilket (förhoppningsvis) betyder god mat o en tårta på lördagen!
FANTASTICO!!
Tårta äter man alldeles för sällan!
Mitt kära gudbarn lillgurkan fyller nämligen 2.
Jag har köpt en STOR blå Iggelpiggel (heter han så??) som låter, dansar och är allmänt störande!
Precis en sån som man bör köpa till sitt gudbarn med andra ord=)

Iggelpiggel är ju han den blå "saken" i det störande barnprogrammmet som går i gryningen!
Det är det programmet som ALLA föräldrar AVSKYR att titta på, medans barnen i sin tur är som FASTKLISTRADE vid tv!
Här kommer ett smakprov:
Något ni känner igen?

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-10-13 11:10:08

Ok det är lungt. Hör av dig när du kan. Så kan vi kolla på det. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela