Mitt perfekta lilla kaos...

Det är ju bra...

Publicerad 2010-10-04 17:05:19 i Vardagligt,

...att bilden kom med i mitt senaste inlägg...haha!!
Ni får föreställa er gatsten istället!
Är hemma nu o sitter ner för första gången på evigheter känns det som...
Hur många dagar har jag varit borta?
Eller åkte jag i morse? Va?? Känns som en vecka...
Föreläsningen idag va riktigt intressant faktiskt...ÄNTLIGEN!!
Åkte direkt till bibblan innan också...
Fasen springer ju oftare där än småbarnen som blir dit tvingade på läsning med dagmammorna o dagis ju!!
Stammis, ja det är jag det!!

Sudentlitteraturen är ju sådär rolig att köpa så hellre lite fler spring till bibblan än en tom plånbok!
(o en massa böcker hemma som jag aldrig i hela mitt liv läser igen)
Rätt gott när man får lov att lämna tillbaka en också...
Lite terapi sådär..
nu är man klar med det liksom...

Nu kommer snart barnen hem, mannen hämtar dom nu.
Ska bli spännande o se om man är förlåten av lilleman *hehe*

Känner att det här blev ett sånt där facebook inlägg nu...
Det här o det här o det här har jag gjort idag!
Någon som är intresserad?
Nä tänkte väl det!!
Nu ska jag ta kort på min jacka till Maria...
Hon ska härmas...men det är HELT OK...för hon bad om "lov"... tänk på det!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela