Mitt perfekta lilla kaos...

Det är LÖRDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2010-10-16 09:50:25 i Vardagligt,

O jesus va skönt det är!!!
Dock har jag grymt ont i nacken fortfarande - men sovmorgonen vägde upp det så jag ska inte klaga=)
Har drömt mardrömmar inatt om att min uppsats som jag håller på med just nu var helt FEL formulerad.
Vaknade kallsvettig med en känsla av ångest.
- FAN nu måste jag göra om HELA?!?!
Men det behövde jag inte visade det sig när jag läste igenom uppgiften en gång till!
Nu börjar man nog bli riktigt sjuk i huvudet tror jag, när man inte ens får vara ifred på natten=)

Igår hörde en av töserna ifrån gbg av sig!
Vi ska ha reklam tema nästa helg och hon ska göra en reklam (på mig) för färglinser!
Känns det ok för dig? frågade hon...
Tja, ja kan inte garantera att ögonen inte rinner, att jag inte kommer svära eller få panik när du ska peta mig i ögat....men bortsett ifån det, så visst det känns ok!
Tur att hon berättade vad hon skulle göra först för nu går mina tankar kring vad jag kan göra (som är värre) på henne *skratt*
Skämt o sido det blir nog bra!!

Suz: jag kan inte godkänna din kommentar då du skrev ut namn men som svar på din fråga så tror jag att det ser bra ut!!!!!! ÄNTLIGEN!!!!! Vi vet mer i nästa vecka!

Nehe....om man skulle ta tag i det....




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela